Wednesday, February 23, 2011

kacau bilau

xtau nak entry aper hari nie..agak lama xupdate. Biasala sibuk dgn rutin harian xpernahnyer x sibuk..mlm jela masa utk diri sendiri. Itu belum ader anak sendiri..hu3..tp itu lain la pulak citenye kan. hurmm

2 - 3 minggu nie memang mood dan my life agak kacau bilau..tapi i still can work efficiently instead of memikiorkan soal hati cewah! gitu ayat

kacau bilau sebab aper ek? maybe x cukup tido. Yela, seingat2 aku yg pernah baca fakta pasal tido nie..mesti kena cukup. Jadinya skrg nie, aku x cukup tidola..bila x cukup tidoooo, aktiviti lain agak terganggu utk menguruskan diri sendiri..

skjap lagi ader kelas..hurmm consultation jer..tp mood sgt xde, lebih2 lagi bila aku ngadap depa yg repeaters ni xde motivasi langsung!! tapi insyaALLAH..aku korbankan jugak masa dan tenaga nak ngajor depa nie bagi F.A.H.A.M dan lulus..that is my target!!

Hari nie nak cite setakat nie je..ader banyak keje menunggu bagi aku yg keje makan gaji nie..huhu

InsyaALLAH..lepas nie orang lain pulak mkn gaji ngan aku..aminn






tgh memikir nak daftar bisnes..tapi nak letak nama aper yer yg sedaaappp..ceh! nak sedap ajer..

No comments: