Wednesday, February 16, 2011

Demam COPPA

wahh..sempat lagi aku mengupdate blog walaupun keadaan semakin mendesak uhuh untuk menyiapkan COPPA kebana..aiyak! tula..last minit dah jadi mengong2 nak buat sampai dah x reti la pulak..hahah

UntuK menghilangkan rasa boringku dan bagi menceriakan diriku ceewwaaahhh, aku pon layan la irama BOLLYwood nie..

Kebetulan memang aku nie fanatik pun ngan felem2 bollywood nie. Mungkin turun dari ayahku sayang kot..yela ayah pun memang fanatik bollywood!!! Tapi dolu2 zaman mudanya memang muka hindustan..sikalang ajer dah GOLAP..maklumlah duk kampung dan keje kampung, bukan duduk Opis macam aku sekarang nie..

Nape aKu suka hindustan??

Jawapannya ialah sebab pelakon cantik (semua lawa yg pompuan!!) dan hencem(shah rukh khan), view yg cantik2 (mostly larrhh), ada lagu2 yg BEST, dan baju diorang pun cantik..(SAREE..ouuwwhh maner sari aku nieeeeeee!!~ suka saree kat satu belog tu tapi dah sold out!) :( so sad

cite paling best DIL TO PAGAL HAI..ni ler cite yang mengajar aku menari sampai naikla kot bil elektrik ayahku pada bulan tuh hehe. sebabnya berlatiih guna video tape..PLAY ~ PAUSE ~ PLAY ~ REWIND ~semua aku bantai jer asalkan aku dapat follow and hafal STEP tuh!!


akhirnyaaaa...berjaya sampai lagu2nyer pon aku hafal kah kah kah..( hafaz AL-Quran lagi baik dop? dapat pahala) he3..insyaALLAH..pasni hafaz ALQuran pulak la yer ;)

lepas tuh aku ikut pulak lagu nie..lagu sedappp.. jadi aku pun follow la tariannyer..


No comments: