Tuesday, March 15, 2011

Uhuk Uhuk



Hajat di hati nak update semalam..tapi xsempat daaa..pakcik guard mau kunci pintu dahhh..aiyak! xmau ikut pintu depan..jawuuhh mau pusing belakang dong!

Minggu nie xbape sihat, diserang batuk yang sangat teruk!! sampai rasa nak keluar isi perutla punya hebat penangan batuk nie.

Last week dah jumpa doc di Putramedic..waktu tu xbatuk lagi tapi dah rasa seram sejuk dan lenguh2 badan macam nak fever..uiks.. it is i'm going to be a mummy? isk! isk!..ke situ pulak he3. Maklumlah dah setahun lebih kawen tapi xde lagi rezeki..InsyaALLAH..mungkin tahun depan kot..yela, aku selalu ingatkan pada diri sendiri..Allah xbagi lagi mungkin ada sebabnya, sebab DIA MAHA Mengetahui..entah2 aku dapat kembar kot nanti hi3

Disebabkan bila datang opis batukku menjadi2..alahai malu haiH..aku pun dengan selamba badaknya mengambil cuti yang masih banyak perlu dihabiskan..hurmm ;((

wawe:"bos, tadi saya dah apply cuti..saya amik 3 hari..he3"

bos: haa..awak apply bila? baru hari ni ker? (bos dgn gerammnya nak cubit aku)

wawe: ye bos..(dlm hati..adoiyai..aper plak aku nak bagi reason nieh)
bos, mulanya saya xmau cuti..sebab ingat dapat MC..tp doc xbagi pun..lagipun dtg keje macam xkeje..lepas mkn ubat saya masuk surau and tido..keje xbuat jugak..jadi saya rasa lebih baik saya bercuti..he3..sory boss

bos: tula u nie..selalu macam tu..dah last minit bagitau saya nak cuti..aritu pun same..lain kali mintak awal2 tau..

wawe: baik bos..lepas ni xbuat lagi

dan dengan senang hatinya aku pun bercuti dan berehat di rumahhhhhhhh
nak balik KL nanti xmau susahkan hubby..balik keje dah lewat..nanti saya yg xsihat lagi..hurmm xpela..lagipun banyak keje mau dibuat niehh..

-exam question, Coppa kebana...marking paper..haish..banyak tu..nie dah selamat bawak balik umah..
zzzzzzzzz.....

targetnya mau siapkan semua sebelum semester break tamattttttttttt!!!!!



time kureng sihat nie la menambahkan windu saya pada suami.....i love u so much!!

3 comments:

Nora Karim said...

take a good care, dear... tdo jek la.. tak payah buat2 keje :p btw, pegi hospital... cek kenapa batuk+demam teruk cam tu...

Engku Artini said...

moga cepat sihat.. sian farah kena amik cuti untuk rehat sakit.. kena abiskan antibiotik tau!

tekey

Mrs Joe said...

hu2
thanx kak nora and kak tini...
saya xg spital pun, dah xlarat..sib baik dah okey skrg..doc suruh minum air masak banyak2

ubat pon dah selamat ditelan semuanya..